Wednesday, May 11, 2011

Stop doing that ♥


Assalamualaikum and heyy readerss,

Holla everyone, how are you today? Glad to see you again. *daa ape merepek nh. Hari ini mood aku berterabur sedikit. Yang penting masa aku cerita now nh hati aku sangat panas.

Kau suke, kau ambil laa.
Kau nak, kau ambil laa.
Kau mampu, kau ambil laa.
Kau teringin, kau ambil laa.

Macam heran pulakk aku. Cume satu, jangan nak berbuat buat baik dengan aku hanya nak merampas satu perkara. Kau hebat kan? Semua orang kau boleh kawal kann? Hati orang laen kau boleh jaga kann? Kau try laa ambil dari aku. 

Sirius, aku tak suke kau perlakukan aku macam nh. Even you are his bestfriend since secondary school, don't break other people heart. If you are his bestfriend, doesn't mean that you can control him . NEVER! Langkah mayat aku dulu.

Tolong yaa, aku tak suke kau buat macam tuhh.