Monday, May 9, 2011

Pasar bersama Jiran ♥


Assalamualaikum and heyy readers.

Hopefully semua sihat sihat belaka. *cakap macam ramai jehh baca blog kau.HAHA. Rasanya hari ini berapa banyak kali dah aku post. HAHA. Bile semangat nak menaip ada, melambak lambak rasa nak cerita. Tapi bila tak de cerita memang bersawang sawang laa kan. Tak pe lahh, selagi ade kudrat kann. HEE.

Okea dahh mule melalut nh. Nextt, Tadi petang aku pergi pasar dekat banting. Orang cakap pasar Isnin laa. Fuhhh! Memang kami nak kurus, parking sebatu jauhh. Sampai jehh terus pergi tempat barang barang basah. *maklumlah ikut para ibu ibu kan.HUHU. Tengah pilih pilih sayur aku pun ikut main campak jeh sayur yang pada pandangan aku nampak sihat, cantik dan lagi menawan. Paapppp! Perhh, bisa tangan aku kene tepuk dengan jiran aku nh.

Aku pandang die, die pun pandang aku sambil berkata 
"Pilih sayur itu kene elok elok, macam mane nak kahwin nh kalu tak reti pilih sayur"
*dalam hati aku, ahh sudahh.
"Meh sini tolong pilih sayur, bendi nh haa, bla bla bla bla bla bla bla bla"

Fuhh, memang explanation dari awal sampai habis lahh kan. Tapi bagus jugak laa. At least aku daa ade ilmu tuh dari sekarang. Pastu ajar cara nak pilih ikan semua. Sampai nak pilih buah pun jiran aku ajar. Yaaa! Aku daa pass! Okea sayang, awak boleh masuk meminang esok pagi. HAHA. *Itu sangat gedik.

Bye bye readers, see you again. Tata.

p/s- Eh awak si mata empat, saya beli ayam golek yang awak mintak dulu tuhh. hee. Jangan cemburu.