Sunday, May 22, 2011

Selamat ♥

Assalamualaikum and heyy readerss,

Its been a long time since the last time I see you guys last week. HAHA. I think so. Okay lah. Aku dah mula merepek. HAHA. Nampaknya macam tiada apa cerita yang aku nak kongsikan dengan korang semua. Ye laa, menempuh hari hari terakhir dekat rumah bersama keluarga tercinta. Okayy! Merepek lagi. Abaikan semua itu.

Sebenarnye nak berkongsi cerita tentang my man yang sudah sambung belajar. Yaa, jauh di hujung sana. Ada lah dalam jutaan kilometer jauhnya dari tempat aku Melaka tercinta. HAHA. Sebelum tuhh. Jeng jeng jengga!

Gudluck to you Muhammad Amirul bin Muhd Asri for continuing your study at UiTM Sri Iskandar Perak. Study hard and don't pray pray play play any more.

Yaa, for sure rindu akan melampau lampau dan meluah luah. HAHA. *sangat melampau lah mahirah. grr! Last last tadi meluah rasa dekat kawan terdekat dia. Lihat di bawah ini. Siap update dekat tweet lagi tau. HAHA. Maaf Afiq, mmg lepas nh anda lah akan menjadi tempat saya meluah rasa pabila saya rindu kan kawan awak itu.   HAHA.



Hurmm, apa dia? RESULT? Ishhh! Jangan sebut boleh tak? Aku tak nak fikir pasal tuhh. Kalau lah ada kuasa doraemon pasti aku dahh buat 25hb tuh hilang dari kalendar bulan May 2011. HAHA. *mengarut lagi lah kau nh. Now dah 22 May 2011, aku ada lagi 3 hari lagi nak keluar keputusan tuhh. Ouhhh! Appointment doktot pun tarikh yang sama. Macam malas nak pergi. *Tapi nnt kene marah pulakk, die yg beriya iya suruh check. hurmm.
CGPA pun dah start kira. *sigh

Anything else? I think that's all for now. My hand feel tired to type any words any more. 
Bye bye readers.
Tata ♥