Monday, May 23, 2011

Dilema ♥

Assalamualaikum and heyy readerss,

Tahu tak cerita apa nh? hehe.
Yess, aku kembali lagi. Tapi hari ini aku kembali dengan satu masalah yang tak boleh aku nak selesaikan. HAHA. Apa dia agaknya? Tajuk pun dilema kan. Pastilah berkaitan tentang suatu perkara yang tak mampu aku nak pilih antara dua. Tak faham? Okea ayat aku tunggang langgang dah. Nampak sangat aku tengah serabut memikirkannya. HUHU.

Kumpul gadget atau upgrade fon?

Okea, now choose one. Only one okea. Not all. Just one. Yaa, the nice one. 

Agak agak korang mana satu bagus hebat lagi bergaya? HAHA. Let me explain a little bit.

Yaa, aku nh jenis orang yang suka main mesej. Fungsi fon aku selama nh pun hanya untuk mesej and contact people. Besides I like music too. It means I always listening music through my mp3. I do have camera also. Because I'm type of girl who like capture picture of mine or anything. *but seems like my camera is disfunctioning because of no charger.

Sekarang, kumpul gadget bererti aku hanya guna simple fon tapi ade mp3 and camera. Atau aku upgrade fon yang dah ade mp3 and camera. 

So that a piece of description about me, please choose for me. 

Bye bye and thank you readers