Saturday, May 7, 2011

cycling and symphony ♥


Assalamualaikum and heyy readers, haha. dah bersawang laman sesawang aku ni. Last update hari buruh hari itu. HAHA. gelak lagi. Banyak sangat gelak hari ini. 


Hari ini meluangkan masa dengan adik aku yg sorang tuhh and mata air nyaa laa. Nampak nye jadi laa pasu bunga lagi. Adoiii. *lebih baek jadi pokok ketapang dari pasu bunga. HAHA. tapi tak pe laa. Funn jugakk. Daripada si manusia sorang tuhh. punya laa aku daa excited nak pergi sbb die ikut. Last last kene balik Sungai Besar rumahh die pulakk. Halahhh, bawa laa hati yang lara nh. HAHA. Tak kire akan datang awak kene bawak saye. HUHU.

Sweet kan mereka.  hee.
Puas laa jugakk berbasikal hari ini. keluar segala peluh yang bertakungg. Tengok laa buaya and hippo. and tadi memang rezeki kami dapat jumpe dengan beaver *mcm nh kott ejaan die. Dekat satu jam tiga puluh minit laa berbasikal. Then balik rumahh.


Lepas amek sara dekat rumah terus straight pergi muzium. Yaa aku yang drive. Bagi laa makhluk due tuh bercengkerama dekat belakang. HAHA. *jangan ingat aku tak nampakk. HAHA. Otw pergi muzium lagi lah macam macam dugaan. Tetapi sampai jugakk dekat muzium tuhhl. Kami lalu highway MEX tauu. HAHA.

Tujuan pergi muzium? Kononnye ade laa teater pasal P.Ramlee. Tapi laen pulakk jadi. huhu. more to playing instrument jehh. Tapi berbaloi laa. Dapay mengingat kan aku dengan lagu lagu lama P.Ramlee. Seriously aku teruja giler mase die buat medley lagu P.Ramlee. Kalu tak silap semua lagu medley tuh gubahan by Amir Esa.


Sekian itu jehh laa aktivit hari ini. Bye bye.