Monday, May 23, 2011

Selamat Tinggal ♥

Assalamualaikum and heyy readers,

"Okay, senyum!"
"Esok saya akan pindah, awak rindukan saya tak?"
"Mestilah saya rindukan awak!"
"Tahu tak pe, kalau tak siap kau!"

Eh tiba tiba jehh ade short scene dekat atas nh? Yaa, Ini lah hasil godek godek jari dekat laman youtube. Dengan mati kebosanan, memang saluran ini paling sesuai buat masa ini. HAHA. Merepek lagi okea! 


First masa tengok video ini, memang tak tipu lah yang aku menangis. Tersedu-sedu aku menangis okea. Ye lahh, pengalaman kehilangan dua rakan yang terdekat betul betul buat aku terasa bila tengok video ini. 
Siapa? 
Bila?
Bagaimana?
Hurmm, nanti lah bila saya punya kekuatan untuk bercerita perihal mereka nnt aku cerita lahh. Aku masih lemah dengan kisah kisah mereka.

Buat Amir Hamzah dan Nabila Anuar, semoga korang sihat dekat sana okea. Korang jaga diri baik baik. Kitaorang dah tak boleh jumpe korang lagi. Hanya boleh melawat jehh, itu pun masa raya. Kitaorang sibuk, korang faham kann? Aku sayang korang tau.

Bye bye readers ♥

p/s- mengalir jugak. kalah jugak aku akhirnya.