Monday, November 8, 2010

Tak nak jadi realiti ! ;)

Ms. Marahaini cakap kalu kau citer mimpi kau tuh die tak kan jadi realiti . so aku ikut laa nasihat die . stakat nh dah citer dekat my parents , adik , beruang , faiq . So aku nak citer skang dekat satu dunia . cehh ! padahal follower baru bape kerat . haha .

So here it goes , ,

Sudah beberapa bulan nh aku kerap mimpi bende yang sama sahaja . Dalam mimpi tuh aku ditemani oleh ular . Saye ulang ye , ULAR or english version is SNAKE . haha . Untuk pengetahuan , ular tuh tak usik aku or pape punn , just ikut aku mane sahaja aku pergi . Toilet ? Tak de plak dalam mimpi aku masuk toilet . haha . mungokk !

Walaupun ular tuh dah dipukul pakai botol oleh faiqah , saye ulang ye , FAIQAH . Tapi ular tuh tetap muncul jugak . haihh ! bengang dan takut sangat . Ular tuh sangat panjang dan berwarna hijau .

So itu laa mimpi nye . Aku bertanye laa pada my parents and grandma , mereka berkata kalau bab ular nh maksudnye ade orang nak datang meminang . Ahh sudahh ! aku baru 19 , baru jehh nak bercinta dengan si beruang tuhh , tak kan laa pulak beruang nak masuk meminang .

" Sayang , you nak masuk meminang i ke ? Woaa ! "
*tanye dalam hati jehh . hee*

lagipun if single kalu anak raja yg masuk meminang mmg aku dah terima . haha . tapi bukan sekarang laa . haha . No NO No . Aku tidak terima ! REJECT !