Monday, November 8, 2010

G L A M O U R ! ;)

Haha , kenape ye tajuk nye itu ? Haihh , entah laa . lately nh banyak plakk isu isu ini . *cehh , dan dan jehh.* Tak pe laa , teruskan jugak laa . Act, tertarik seket dengan blog kawan aku nh . *market siket blog kau eh , haha .* So nak share laa pasal dunia glamour nh .

Sebenarnye ape yg korang tahu tentang dunia GLAMOUR nh ? kene kejar dengan peminat ? name kau disebut sebut ? setiap yg kau buat dapat perhatian ? Macam tuh ke yg korung suke ? Aduhhh , itu di dunia luar . Kalu kat dunia blogger nh mcm mane pulakk ?

Kat dunia blogger macam mane pulakk ? Kau nak blog kau slalu diusha ke ? Nak ramai follower ? nak orang ikut segala trademark kau ? nak orang agung agungkan name blog kau kat blog diorang ? macam tuhh ke ? Aduhaii , macam macam laa .

Sini aku share , aku nh pernah merasa dunia GLAMOUR nh , mule mule rase seronok sangat . Tapi lame lame , semak okea . sangat semak dan menyusahkan , time tuh nak nyesal pun tak sudahh . mmg ramai kenal . smpai nak keluar pun rase mcm artis daa . macam aku cakap , mule mule seronok sbb orang kenal kau . tapi kau korek idung nyorok nyorok pun orang bley nampak dan heboh kann . Susah laa macam tuhh kann .

Lagi satu , jadi laa diri kau sendiri , cari identiti kau . Tak perlu nak ikut ikut dengan peredaran zaman nh . Ayat lenggok ntah pape , nyah laa , nokss laa , dan macam macam lagi . Bagi kau normal laa . tapi orang yg membace tuhh , kau tahu ke ? Tentu takk kann ?

Mule mule aku join dunia blogger nh sebab makcek aku laa , kami jauh , nak mesej time tuh jangan harap laa kann . So blog jehh laa tempat aku citer and die tahu . Itu my first itention aku , kemudian aku nak kejar populariti dengan letak name blog aku kat FB && myspace . mmg ramai laa kan jadi follower , tapi citer citer dalam blog aku nh bukan bersifat UNIVERSAL punn , just luahan hati jehh banyak . so nak buat ape bagi orang ramai tahu kan . buat malu jehh . So aku buang laa link tuhh , just sape yg terdekat jehh aku bagi link nh .

Dahh ! Enoughh ! Cukup panjang dahh aku melalut , haha . Maaf laa ade tersilap kata && terasa hati , bukan untuk dituju pada sesiape punn . Ini pun untuk diri aku jugakk , sebab yg bace pun aku jugakk kann . haha .

So kepada rakan rakan blogger yg slalu datang sini kann , sedar laa ape yg kite buat tak semua orang suke , bukan tak bolehh , just berhati hati . Bak kate orang " Blog aku , aku punye suke laa . Tak suke , angkat kaki laa " . same laa dengan aku . Aku tahu haa , ade yg tak suke kann . So , any problem with that ? hahaha .