Sunday, August 8, 2010

marah .

Fuhh ! sumpa meluap luap rase hati ni . macam mane naa buad nh ?
Shaking , Vibrating . semua nya ade kott . dahh berbunyi bunyi gigi aku nh tanda bergetar sesama gigi . ape aku nak buad nh ?

last , aku text makcek . makcek soh tidur . ahhh ! tak boleh kott . tp aku try gakk . aku pnah dgr kt radio HOTFM . diowg ckap if nak lepas marah selain menjerit or maki maki , aku boleh ambil pen dan kertas . dan luahkan sumea kt kertas tuhh . so aku amek laptop dan tulis kt blog . huh !

KES NYE :

Punca :
Terlihat status bersayang sayang . Fine ! still bley cool lagi . sbb daa accept daa . Then ternampak gambar berdua bersama sama . waktu dinner . fuhhh ! takk leh control daa .

Kenapa jadi marah ?
sebab die penipu ! PENIPU ! I HATE ! before ni die ckap die takut nak jalin hubungan . sbb takut tak dapat bagi komitmen . then sbb family tak bagi . then sbb result sem lpas teruk sbb COUPLE . so nak fokus study . tapi ? Baru aku tahu mulot kau macam LONGKANG ! dan lagi busuk dari LONGKANG !

Jalan Penyelesaian :
Campak kau jauh jauh ! seperti kau tak pernah wujud ! Jangan sampai aku benci kau sudaa laa . Lupekan semua tntang kau . Balas dendam ? Ouh tidak ! aku bukan jenis mcm tuhh . Dan aku tak nak kotorkan hati aku ! selama kau ade pun dah cukup kotor bagi aku . Aku DISMISS kau ! MAAF !

Untuk kau :
Aku DOA kau semoga berjaya dunia dan akhirat . Semoga berbahagia jugakk dengan si dia ! Terima kasih untuk SEMUA ! Betul kata rara . mungkin kau dah mengubah aku . alhamdulillah . tp kau bukan untuk aku . kau jugak berjaya mengubah tahap keyakinan aku dari MENYAYANGI SEPENUH HATI kepada MENYAYANGI DENGAN PENUH KEBENCIAN !
p/s - thanx makcek ! ily . my drugs , i'm sorry for everything . ily so much !