Saturday, April 16, 2011

Seriously I feel sorry ♥

Holla, saya sudaa berada di rumah banting ku yang tercinta. Huhu. Sampai sahaja dirumah terus online twitter. Sepanjang bersama Maizatul Syuhada && Myra Atiqah, sangat susah laa untuk broadband ini jatuh ke tangan aku. Hurmm, tak pe laa. As long as they happy.

So, tittle post bunyi mcm sedih kan? Of course aku sedihh, sbb one of my favourite twitter chat, die punye twitter kene hack dengan kawan kawan die. HAHA. Thats awesome. But, pity of you laa, ka*****k. Tapi, hack yg you kene tuh memang fun laa, terkejut I dibuatnye okea. HAHA. Btw, after this jangan biar phone bersepah sepah atas meja or bagi orang pegang while you were chat. 

Yeahh, Now you got it ? 


After all, tweet with him makes my world become crazy. HAHA.
My beruang ? Of course I still love him with no doubt