Wednesday, April 6, 2011

I promise that would be the last time ♥

Sekarang jam menunjukkan 2.38am. Tapi aku masih tak dapat nak lelapkan mata lagi. Final nak dekat, test dah banyak, asignment pula melambak. Tapi masa untuk meng-update kisah masih ada ya. Daripada kau menghabiskan masa di ruangan ini better you Noor Mahirah go study now. But I cant make it. 

By the way, I have some Idiot things to be shared. I called it idiot because its really idiot things done by Noor Mahirah binti Masdar. Haihhh. Ape pandangan korang if seseorang itu telan  satu papan panadol dan 5 biji pil selseme. Sure orang akan cakap, budak nh nak mati punya. Haha. Ini lah yang terjadi pada diri aku. Aku tak malu nak berkongsi dengan korang semua, sebab aku nak jadikan ini teladan buat korang semua. Korang, tolong jangan lakukan ini even korang under heavy depression sekalipun. 


Antara sebab aku buat kerja kerja tuh ? Kerana asignment yang melambak, test yang kerap muncul, final yang semakin dekat, harapan ibuabah yang tinggi, dan macam macam lagi laa. Hurmm, plus dengan additional problem lagi. Akhirnya terjadi lah perbuatan tersebut. Kesannye ? Haaaa, akibat daripada tindakan bodoh aku tu, pagi tu aku rasa macam nak pitam, semua yang aku nampak ade dua, kaki dah menggeletar, tangan yang sentiasa menggeletar tak berhenti. Dengan muntah yang berpanjangan. Sumpah sangat siksa.

Jadi, korang jangan lah buat tindakan sebegitu. Even orang cakap banyak lagi cara untuk lepaskan stress. Tapi bila terjadi situasi tersebut pada diri kau, if tak dapat kawal minda, mungkin itu lah cara yang kau akan gunakan. So Mahirah, promise that you wont repeat the same mistake again and again.

I promise that I wont repeat it again and again.

by the way, special thanks to Ima, Myra, Mai, Toko, Aziela, Dayana, Didi, Syira and mereka yang membantu saya. I love you.