Friday, March 25, 2011

Dah lame tak meng-TAG ♥

Di suatu petang yang hening, ketika saya sedang berjalan jalan ke kawasan bercerita orang lain, Saya terpandang kan nama saya di satu page nh . Alangkah bahagia nya diri ini apabila melihat terteranya nama saya . Ecehhh ! *sindrom baru lepas tengok merong mahawangsa. Jadi marilah saya bercerita perihal TAG itu . Agak lame laa juga saya tidak menjawab TAG orang ini . hee .

1) Adakah anda rasa hot?
~ Sudah pasti . HAHA . Jangan jelaous okea . pfffttt !

2) Upload wallpaper laptop.



3) Cerita pasal wallpaper berkenaan.
~ Ketika satu perasaan bosan melanda di dalam kelas . *taken by ana .

4) Bila kali terakhir makan ayam?
~ 8 minit yang lalu .
5) Lagu terakhir anda dengar?
~ Fireworks . *Amirul Asri version . HAHA

6) Apa yang anda sedang lakukan semasa menyelesaikan tag ini?
~ Duduk melihat gelagat manusia di KFC Terminal Bersepadu Selatan . *gua balik rumah lah .

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
~ Mona , Along , Baby , Makcek .

9) tag 8 org
~ Maaflah , saya seorang yang tamak . Nak ? Kau cari sendiri . HAHA .

10) Siapakah no 1 yang anda tag?
~ Seperti di atas

11) Katakan sesuatu kepada no 5 yang anda tag.
~ Seperti di atas

12) Siapa orang ketiga yang anda tag?
~ Seperti di atas

13) Bagaimana dengan no 4?
~ Seperti di atas

14) Pesanan buat no 6.
~ Seperti di atas

15) Kata - kata cinta buat no 2.
~ Seperti di atas

16) Ada persamaan tak no 7 dengan 8?
~ Seperti di atas

17) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no 1.
~ Seperti di atas

18) Persamaan antara lembu dan kambing?
~ Mempunyai empat kaki . *ini pun kene kah ?

19) Perasaan ketika jawab tag ni?
~ Seronok berbaur kenyang terlampau.

20) Adakah anda tahu Rizman itu sengal?
~ Kejap , sape RIZMAN ?

21) Gay or less
~ Straight . Dont belok belok . HAHA
Ambil lah hadiah yang tak seberapa nh ye Noor Aimy Nadia . hee .