Wednesday, January 20, 2010

forgive and f0rget! :(

sgt benci bile die memalukan aku di hadapan khlayak ramai. ape die igt aku tiada ati dan perasaan ke? dia 0rang yg pling aku sayangi sanggup wat aku cam tuh. sampai nye ati kao kan.mungkin kao ta rase ape yg aku rs skang ni. tp satu ms nanti pasti ade. bukan aku mendoakan kao. tp itulah realiti. ta penah aku bayangkan sebegitu sekali sikap kao. ta pnh aku bayangkan sebegitu skali kao akan lakukan.wahai kawan. tolong lah sedar dgn ape yg kao lakukan terhadap aku pagi td. apa yg kao lakukan pagi td bt0l2 sgt melukakan hati aku. tiada kata maaf lagi yang aku akan dgr dr kao. aku harap kao faham. aku tak mahu dgr lagi kata2 maaf keluar dari bibir kao.sbb sume nye palsu. tp itu ta bermakna aku ta maafkan kao. aku pnh ckp aku selalu maafkan kao. aku harap inilah kali terakhir kao menyakiti hati kawan2 kao. jgn kao buat kat orang laen. biar lah aku menjadi pengakhiran segala kata2 yg mungkin kao bakal sakiti suatu masa nanti.


Justeru, tidak hairanlah adik sanggup berkorban masa, tenaga serta emosi untuk kawan adik itu. Sebagai balasannya, adik inginkan sahabat berkorban untuk adik. Realitinya, apa yang berlaku tidak memenuhi jangkaan. Itulah permulaan kepada segala tekanan adik. Sahabat yang dijangka membawa sinar dalam hidup rupa-rupanya khianati adik sehingga membawa begitu banyak penderitaan.