Monday, February 7, 2011

You hurt me one , I hurt you twice !

Post title mcm dekat tmblr je kan ? Kenapa eh ? Mood pun macam marah . Ishhhh , sumpah hati ini sangat terasa . Sampai hati pulak kan buat aku mcm ini . Tapi tak pe laa . Mungkin hari ini hari kau kan . Aku redha weyhh . Tapi lepas ni pasti akan aku ingat sentiasa apa yang kau buat kat aku .

"Membazir doe mesej kau ni . Buat kredit aku cepat habis ja"

Ape perasaan agak agak kau ? Sure sedih gila and sangat terasa hati dengan kawan yang buat macam ini . Tapi apa kau boleh buat ? Just pendam dalam hati kan ? Macam yang kau selalu buat tu . Diam kan sahaja , and hold revenge . Tapi pernah ke terlepas revenge tu ? Tak pernah weyhh ! Bak kata makcek saya , Nur Faiqah , Mule mule hold revenge ah , tapi bile daa smpai masa tak jadi nak revenge . Huhu . Jahat mana pun hati ini , tapi tetap tak smpai hati nak buat dekat orang lain .

"Biar orang buat dekat kita , tapi kita jangan buat dekat orang"

Itu lah yang emak aku selalu pesan dekat aku . And smpai hari ini aku masih berpegang pada kata-kata tu . Terima kasih emak . Apa yang terjadi hari ini betul betul buat aku kecewa mempunyai seorang KAWAN . Biarlah dalam dunia aku cuma ade , Nur Faiqah , Ella Syaziela , Atika , Aimy Nadia , dan Farah Natashya sahaja . Biarlah hanya mereka kawan aku , tapi yang penting aku seronok . Btw , I do love you so much my girls .