Wednesday, December 15, 2010

Terima Kasih atas segalanya ! ;)


Entah kenapa sepanjang minggu nh kerap kali aku ucapkan " Terima kasih " . Bile aku tak mnyebutnya aku rase mcm takut takut esok tidak sempat lagi hendak ucapkan ucapan tersebut . Tapi di sudut hati aku , aku benar benar berterima kasih pada mereka . Tanpa mereka mungkin aku tidak mampu untuk meneruskan sesuatu perkara yang aku lakukan .

Tapi malam ini ucapan terima kasih aku tujukan buat seseorang . Entah kenapa malam ini hati aku terguris dengan sikapnya . Mungkin aku yang terlalu kebudak-budak hingga menganggap perkara itu terlalu serious . Entah laa . Tapi tak mengapa laa . Aku masih mampu bersabar . dan itu yang tetap akan aku lakukan hingga akhir usia aku . Dan memang selama nh sikap itu aku lakukan punn . Bukan nak bangga sangat laa kann . Tapi itu realiti . Cume aku berdoa diberi kekuatan yang setimpal atas kesabaran yang aku cuba berikan .


*sabar mahirah , biar laa mereka nak buat ape pun . Yang penting kau harus kuat . seperti yang makcek slalu ckap kan .


Untuk awak ,
Ini ke yang saya dapat dari awak ? Kalau begitu , Terima Kasih saya ucapkan .