Saturday, December 18, 2010

Alhamdulillah , selesai ... ;)

Tajuk entry kali nh bunyi seperti sedang bersyukur kan ? Alhamdulillah , selesai pengakhiran kehidupan bujang aku . Selamat semuanya kan . Terima kasih pada yang sudi datang ke majlis hari itu . InsyaAllah majlis kalian aku datang nanti . Maaflah baru ada kesempatan nak upload story . Maklumlah HONEYMOON kan . hehe .

So pada , 11 hingga 13 Disember 2010 hari tu berlangsung majlis perkahwinan aku . Di bawah ni aku sediakan bingkisan majlis perkahwinan aku la khas pada mereka yang tidak hadir masa majlis aku hari itu .
Ehemm , inilah calon suami aku . *sebelum akad nikah

Inilah aku mase bertunang . *masa akad nikah make up buat hal . so tak upload laa gambar.



Tema aku warna hijau ye . Thats why suami aku pakai baju hijau . So itulaa sebahagian hantaran aku . *thanks pada yang buat hantaran nh .


Inilah orang kuat untuk majlis perkahwinan aku nh . Lagipula , ini laa calon mertua aku . *Ehemm ! Amin


Oleh kerana kami cuma buat majlis antara saudara sahaja , so gambar bersanding tidak dapat di upload . Lagipun gambar persandingan banyak yang goyang . Almaklumlah , kami tak upah cameraman punn . So banyak gambar tidak berkualiti . Last sekali terima kasih diucapkan kepada semua ahli keluarga .

SEKIAN



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



Asal nh masih scroll ke bawah ? Sure tak puas hati kann ? HAHA . Btw , cerita di atas hanyalah rekaan semata-mata . Takkanlah aku yang muda lagi cantik nh nak kahwin kann ? HAHA . Aduhh , saje nak berangan sekejap . Maaf ya pada mereka yang tertipu nh . hehe .

Tapi majlis perkahwinan itu mmg wujud punn . tarikh pun mmg betul . Cuma bukan aku dan si DIA laa pengantin tuhh . Pengantin die En Haslan Omar . Keluar sebelah ibu si DIA . Saje jehh rembat kisah die dan ganti dengan aku dan DIA . Bungokk jehh . HAHA . Tak mahu mara naa . hee .

So , inilah pengantin sebenarnya . hee . Maaf ye Encik Haslan Omar , pinjam story sat naa .*sorry


SEKIAN , *tak payah nak scroll dahh . Ini tak tipu daa


Selamat Pengantin Baru Encik Haslan Omar && Isteri yaa