Thursday, February 4, 2010

he c0me back juz t0 hurt me! );

"Smge bhagie ngan die ye.smart pic ms bwu awk.syg la die ye.em ape2 pun sy syukur awk da dpt owg bwu.sy ingt kte2 awk yg xkn trbke pnt2 ati mane2 laki.rupenye pmpuan sume same.thx mahirah."
05-feb-2010
2.02 am
+60173849***
"ape yg awk nmpk ta same dgn ape yg awk ta nmpk"
05-feb-2010
2.04 am
+60176482***
"Mksd awk?wak sy bkan sowang je kt kntan.ramai wak membe sy kt sne.sume knl awk.wak slalu jmpe die kan.xsngke bnde ni btol.sy ni punye la bodo msh tgu lg.rupe nye da kne petik di owg len.bsar sgt dose ke kalu bgtau awk da buang trus sy dan kalu nk idup bebas spti yg awk nk sy da bg.tp cm ni ke blasan pd sy?"
05-feb-2010
2.08 am
+60173849***
"agak2 ar an slalu na jmpe..dan sye ta pnh bg kate pngharapan kt awk pun..ta semua org taw ape yg sye wat kt cni.sbb sye sndri ta pnh taw ape yg sye wat kt cni.."
05-feb-2010
2.12 am
+60176482***
"ye mmg btol awk xbg pgharapan awk kt sy.dan jngn la risau sy pon xarap pun.bnde sy da dpt mcm2 kt cnie.mmg btol la bf bwu awk ye"
05-feb-2010
2.15 am
+60173849***
"Mahirah yg awk nmpk skang ta same dgn mahirah yg awk knl dlu..sbb mahirah sndri ta knl diri die sjak die hanyut dgn plbagai mslh..yg mampu wat die b'diri smpai ari nh adlh demi adik2 yg die syg dan kwn2..die tggu ms je na jtuh..jd ta perlu la awk m'bandngkan die lg..tq."
05-feb-2010
2.23 am
+60176482***
kemudian die ilang dan tr0s ilang. sjak dr waktu ini aku rs aku perlu buang die jauh2 dr idup aku. aku ta perlu lg ingat kt die. untk ape aku igt kt die lg. die dtg hnye mnambah rs sakit d hati aku jeh. perlu ke die hadir kembali dlm idup aku hanya untuk mengatakan itu. aku rs aku perlu berdiri atas kaki aku sndri lpas nh. sbb kao akan aku buang dr kamus idup aku. slame nh aku mnganggap kao kwn kuh yg pling rpat lpas ape yg terjadi antra kta. kao slalu nasihat kan aku dr plbgai sudut. tp skang utk ape aku perlukan nashat dr kao lg setelah ape yg kao ckp kn uh. aku taw aku nh hnye mnyusah kan kao.
jgn la kao terlalu riak dgn ape yg kao da dpt && mampu dpt. itu sbb kao mmg layak utk dpt kan sume tuh. wlau sederhana mane pun idup yg kao amalkan, walau serendah mane kao tnjuk care idup kao ta mustahil satu ms nnt kao akan kembali ke kehidupan asal kao. kini baru aku nmpk sume tuh.
kao idup dlam keluarga yg sgt mewah. kao ta pnh mrase kehidupan keluarga bwahan sperti aku nh. kao ta pnh merasa && kao ta kn pnh rase sume tuh. sbb harta bpak kao berkepuk2. && sume nye utk kao. kakak kao da ade lyfe die sndri. so everything for you. satu lg skap kao nh ske ckp bnde yg ta tentu btol la. andai kate slame ni kao mengekori idup aku la kan tolong la berhenti. kao ta perlu la susahkan diri kao utk aku lg. utk ape kao na wat mcm uh. aku ta perlu kan sume tuh.
aku na kao tarik balik ayat kao yg aku slalu jmpe die. utk pngetahuan kao la kan aku bru jmpe die 3 kali. 0nly 3 times. kao saje na pancing aku an. aku da taw sgale taktik kao. aku taw mcm mane sikap kao. perkenalan kte yg dekat hampir stahun tu da buat aku knl diri kao spenuh nya.
aku ta taw la knape aku slalu pray for ur happyness. aku slalu doa kao dpt kejar kete impian kao tuh. aku slalu doa kao dpt troskan bussiness ayh kao dgn jaya nye. aku slalu doakn ur life will get better && better.
S0 fr0m n0w on. i'm hoping u stay awy from my life. stop taking care about myself at here. let me do all da things alone. stop getting info about me from anyone else.
At this tyme i announcing that i'm throwing u away from my life. i will stop contacting u. i will wash all our memory inside my brain. i will throw away all ur belongings or put it inside a box. And for da most important thing i will stop loving and missing you. thats my promise. i hope i can do it. && i knew i can do it.
p/s- faiqah. i need u bby. supp0rt me from back dear. syazwan, i l0ve u so fucking damn much dear.