Friday, February 26, 2010

datang && pergi

makin aku besar makin banyak yg aku kenal tentang dunia . lagi2 dunia yg serba canggihh dan maju nih . macam2 dugaan dan cabaran yg muncul . cme samada kite kuat ataw idak saje . bagi diri aku sendiri kadang2 aku kuat . dan ade ms nye aku lemah . tp itu la jatuh bangun diriku . klaw kite mampu bangun kuat la kite . klaw kite lmah maka jatuh laa kite . aku ? kini aku berada di puncak kelemahan . susah na bgun berdiri atas kaki sndiri . mcm2 dugan laa . lemah selemah nye .

sudah smnggu aku kehilangan dea . dlam smnggu tuh jgak la mcm2 yg aku hadapi . pagi aku kuat sgt . tp ble mlm aku jd lemah . dea slalu muncul dalam tidur aku . dea slalu muncul waktu aku sndrian . die slalu muncul waktu aku na g klas . knape ini semua terjadi pada aku ? nasib aku ade baju dea sbgai teman aku . klaw aku b0ring aku plok baju dea . klaw aku sedih aku plok baju dea . klaw aku gembira pun aku plok bju dea . klaw aku ta taw na wat pe pun aku plok baju dea .

Awak . sye mntk maaf . baju awak tuh cm da trok da . huhu . nnt saye gnti len bley taa ? awak jgn mara saye yee . saye janji saye ganti . awak . saye na tunggu awak bley ? saye akan tunggu awak jgak . buat ms nh saye na taw sal awak jeh . saye akan tgk awak dr jauh je . law awak nak saye awak cari la saye yee . saye sayang awak sangat2 . saye tunggu awak ye .