Sunday, January 9, 2011

Delievery dunkin Donut ! ;)

hallo hallo hallo . Heyy semua . fuhh ! mcm ramai peminat pulakk kann . haha . btw , sorry dahh lame tak update story . huhu . dahh malas laa sikit .

So hari ini nak story best sikit . haha . gua sudahh punya peminat weyhh . satu kelas tuhh . hehe . siap dapat delievery dunkin donut . yang baby baby jehh tuhh . bukan yg besar . hee . seronokk okea !
*thanx hakim dunkin donut tuhh . hee .


Lagi satu . semalam gua shopping tau . dekat MP dan DP . *wahh ! hebat dahh bley bagi name sngkatan , MP -mahkota parade , DP- dataran pahlawan . hee . Best kott ! satu jehh yg aku shopping kann . barang nh mmg aku cari dari dulu lagi laa . apa dia ? Snow capp ! haikk ! warna coklat . shomell sangat tahu . lagi lagi kalu aku yg memakainye . hee .


ape lagi ? tak de kott . bye bye bye .