Wednesday, October 20, 2010

I know . But ..


Tengok tak cerita ni dekat tv3 dan ulangannya dekat tv9 ? Kalau korang perasan laa ade sorang watak nh name die Jehan . Die nh mirip macam orang yg aku pernah sayang suatu ketika dulu . Dulu jeh ke ? Sampai skang kott aku rase . Susah nak lupe kan memori aku dan die . Kawan yg bermula dari alam maya hingga ke alam komunikasi . Dari hanya seorang kawan beralih kepada sayang . Kenape laa mudah sangat aku melupakan rasa sayang aku dekat die . Padahal lama aku sayang kat dia . Dan yg paling jaguh sekali , kami tak pernah berjumpe even dah berkawan selama lebih kurang setahun lebih dan dah berkasih sayang hampir dekat setahun .

Kejamnya aku kann . Tapi manusia kan senang berubah . Padahal aku dah tekad kan hati aku untuk terus tunggu die . Tapi ape yg die lakukan betul betul buat aku patah hati dan kecewa . Dan sekelip mata jehh aku dah lupekan die . Pujuk rayu die tak mampu aku dengar lagi . Kenape laa baru kau sedar tentang ape yg aku dah buat untuk kau . Kenape baru sekarang kau menyesal ? Kan sekarang dah rugi . Namun kisah kita tak mampu aku lupekan lagi . Mungkin betul ape orang cakap , orang tak pernah sedar dan hargai ape yg kite buat untuk die . Dan at last baru nak menyesal dan akui itu silap dan salah mereka sendiri . Padahal kau tuh sangat ego . Bak kate kau " I nh ego dalam ego , I'm so sorry you "

And now I miss everything about you
I can't believe it, I still want you
And after all the things we've been through
I miss everything about you, without you

Nanti kite jumpe and discuss about this . We cant discuss it through phone . Nothing could be setlle down . Last from me ,

I am so sorry , so so so sorry . I've tried to love you back but I cant .


Mood ; deeply in sad and regret .
Listening to ; I Never Told You - Colbie Caillat