Saturday, September 25, 2010

senang nye dan mudah nye ..

" sye twu sye xsmpurne,sye twu sye bkn yg terbaik ntk awk,sye mintk maap ats ape yg brlaku. sye bwt kptsn ni ntk kbaikn kte gk. sye xnk ade prasaan benci dlm dri. sye nk sme2 la kte d0a supaye kte dpt jmpe psngn yg serasi. insyaAllah. "

fuhh ! kenapa senang sangat lelaki sekarang mengucapkan ayat yang macam nh ? pae diorang tak fikir ke ape yg kami sebagai kaum perempuan ini rase ? mak aihh . kejam sungguh . tak berhati perot langsung .

ape permainan yang kau ciptakan nh ? dulu aku , kini dia plakk . lepas nh sape ? mmg laa mule nye aku tak suke . aku benci . tapi bile jadi mcm nh sape tak berang kan . hurmm . die perempuan . dan aku jugak perempuan . ak boleh sewenang wenang nye kau buat macam tuhh .

dulu aku boleh laa sbb kite berlainan kampus . tapi perempuan tuh satu kampus dengan kau . macam mane die nak menghadapi hari hari die ?


LELAKI ! KAU MEMANG KEJAM !