Sunday, May 23, 2010

i wishh ...

hurmm . tadi dlam kete mase drive alek pehhh ! punye laa bnyk aku bercakap . smpai hanyut aku drive taw . naseb baek taa de pape . huhuu . bercakap dgn siape ? aduhhh . sowang2 jaa . kesian sayee . makcek sbelaa tengok . kesian budak nh . haha . komfem punye die ckp mcm tuh . ape yg aku ckap kann ? pehh . banyak sgt . i wish i could say that to .......

ouhh God ! aku harap aku mampu berkata-kata sebegitu di hadapan die . tapi . taa sampai niat ku . taa termampu aku katakan . taa tersampai hatiku . aduhaiii . haha . mcm bermadah jehh . aisehhh .

(comelnye saye rupenye . haha . nak gak bangge sejupp . nh mase drive . kawan2 jngn tiru . BAHAYE ! )


anyway . saye sgt gumbira dpt bergelak ketawa dgn adek saye . Noor Marahaini Mahfuzah , gembira setelah tidak lame berbual dengan kamu . along rindu adek lorhh .

Shahidan Firdaus , jgn laa amek ati dgn ape yg adek saye ckp kan itu . die mmg seperti itu . tapi taa mungkin die akan buad seperti ape yg die ckapkan . saye kenal adek saye itu . sbenarnye die sayang kamu . NO DOUBT ! (kata nya) hee .
SAME JUGA DENGAN SAYE . I LOVE YOU ! NO DOUBT ! HEE :D