Monday, September 7, 2009

mish sama 5 BETA!


bile aku lalu sahaja di depan pintu pagar SMK Banting pasti aku merindui rakan2 ku..rindu yang tidak mampu ku tahan lagi..aku sangat rindu kan rakan2 ku..oit! di manakah kamu sume sayang..?? k0wg ta rindu ke kt 5 Beta? kelas yang mempunyai pelbagai konflik satu ketika dulu..namun kite sume berjaya menghadapinya..huhu..weih!! rindu kt k0rg sume d0wh!! dlam kelas ni aku ade beberapa orang yg rapat ngn aku..terutama skali faiqah! wlaupun die da de gr0up die sndri tp die ttp lyan aku..huuu..die sgt besh! aku suke bers0sial lau ngn die ni..haha.. next tman rapat aku ialah tiara. die ni klakar sgt..act die ni pengawas tau..tp slalu membawa dan mengc0ver bnde2 terlarang klas kami..ape die?? haha..mcm2 bai..hehe.. next besfwen aku nadhirah. die ni pun sanat ser0n0k! fun gler kwn ngn die..cme ujung2 thun tu sket die rapat ngn 0wg2 len..kami terpisah! yun,nab,aida and jue ni teman giler2 aku..lg2 si yun tu..haha. giler2 bt0l..asyik gelak je ngn di0wg ni..di0wg ni pun sume pandai2..jue tu hardc0re gler sal addmath..ila plak terr0r subjek kimia ngn fizik..huhu..terr0r giler di0wg sume ni..aku ni thap mane ek..?? huhu..aku m0derate je..itu sajewp!


p/s-kepada sume student 5 Beta SMK Banting t ujung taun kite gather k..kepada sume guru2 yang penah mengajar 5 Beta terima kasih kami ucapkan.kerana tunjuk ajar cikgu la kami anak2 murid cikgu berjaya sume nye..(sampai ta tau kt ne da.) haha..